What's new on my dressing table (V)

By Sunday, December 01, 2013 , ,

Am mai adunat cateva produse pe masuta mea de toaleta ca doar sunt intr-o vesnica testare. Mai nou folosesc masca cu argila si trandafiri de la Vivanatura, nu am inca multe de spus despre ea, insa imi plac tare mult ingredientele, dar imi displace textura alunecoasa si mirosul. Dupa ce o aplic pe ten, o las pana se usuca de tot, cam 10 minute sa tot fie, iar apoi o clatesc. Tenul efectiv sclipeste de cat de bine e curatat de masca, imi place efectul asta si sunt curioasa care sunt efectele pe termen lung.

Demachiantul Balea l-am folosit si in trecut o perioada destul de lunga pana intr-un punct in care nu mi-a mai placut si am preferat sa nu il mai cumpar de atunci. Probabil intre timp au schimbat formula, pentru ca acum m-am indragostit iar de el! E ideal pentru tenul sensibil, demachiaza foarte bine fara sa irite tenul, este delicat si cremos, o placere. As incerca mai multe produse Balea pentru ingrijirea tenului, dar tin minte ca m-am "ars" odata printr-o combinatie fatala de ser Balea si crema Olay. De la ei imi place tare mult si demachiantul bifazic, pe care il folosesc de ani de zile, plasturii pentru puncte negre si am de gand sa incerc si spuma de curatare Balea Med.

Peria rotunda pentru volum de la Top Line o folosesc ca sa imi coafez parul ca la salon. Ei, glumesc, nu-s nici macar aproape de indemanarea coafezelor, dar ma straduiesc si cu timpul voi capata indemanarea necesara sigur! Imi place ca e zdravana si mare si imi da volum, dar in acelasi timp reusesc sa imi si intind parul sau sa il ondulez frumos. A costat 46 de lei, habar n-am daca e si ceramica, desi ar trebui sa fie, dar nu ma las de ea prea curand. Nu imi place deloc parul meu cret asa ca n-am de ales, ori placa ori peria.

Uleiul pentru par Kallos Blossy l-am luat acum o saptamana cu 21 lei din Iulius Mall si este destinat inlaturarii tonurilor galbene din parul blond. De asemenea, promite sa-i redea stralucirea si sa-l faca mai moale la atingere, dar nu vreau sa va zic mai multe deoarece ii voi destina un review separat. Stiti de ce? Pentru ca merita.

Ultimul produs pe care il testez este spray-ul termoprotector Tresemme, din gama Keratin Smooth. Pentru mine produsul acesta este o revelatie si impreuna cu uleiul Blossy sunt o combinatie fatala pentru combaterea efectelor parului degradat. Mai multe despre el, intr-un review separat, ca nu degeaba e el asa laudat pe internet.

Daca ati incercat vreunul din produsele de mai sus, astept cu nerabdare sa imi impartasiti experienta voastra cu ele! 


Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr 


You Might Also Like

3 comentarii

  1. Nu am incercat niciun produs dar cum am nevoie de un spray termoprotector ma tenteaza cel de la Tresemme, de abia astept review-ul destinat acestui spray si poate ma mobilizez si il cumpar :)

    ReplyDelete
  2. Sunt curioasa de serul Kallos, abia astept review-ul:)

    ReplyDelete

Leave me your comment