ma urmareste henna

By Thursday, August 23, 2012 ,

Dacă de roșcat scapi greu, de henna scapi și mai greu.


 Sclipirea

După ce am încercat să mă fac brunetă cu henna Sonia (a ieșit castaniu), am vrut să mă fac blondă, la câteva luni după henna. În ideea asta am băgat în păr un șaten, cică pentru a deschide treptat culoarea, apoi câteva nuanțe de blond. După aia, am folosit un Syoss Lighteners, ala mai puternic de 12-0 și mi-am clătit vreo 2 luni părul cu ceai de mușetel. Toate astea, plus soarele care a ajutat și el la decolorare, m-au dus la un ciocolatiu mai deschis, cu reflexe roșcate. Cred că eram pe drumul cel bun.



 Problema

e că nu am mai avut răbdare și am vrut musai să fiu blondă. Sau măcar șuvițe blonde să am. La ce am aspirat?


Ca tot omul, mi-am făcut de cap în taaz.com

No și nu m-am lăsat până nu am scăpat de henna și am ajuns....asa.



Verde.

(poza după decolorare)


(decolorat+vopsit)

Nici măcar un blond decent. Vă rog să-mi scuzați pozele astea două de mai sus, dar eram șocată și tot ce reușeam să fac cum trebuie era să tremur.

Încă se mai vedeau șuvițele verzi.


 PerformanÈ›a

am reușit-o mergând la un salon, unde am trecut printr-o decolorare nu prea puternică, după spusele doamnei. Habar n-am ce s-a întâmplat acolo între timp, faza e că după decolorare mi s-a aplicat la rădăcină vopsea, iar pe lungime doar un nuanțator, aceeași culoare amandouă. Adică un blond ciocolatiu. Și am ajuns verde


 Supărarea

m-a făcut să ajung din nou la o culoare închisă și acum îs castană. Nici azi nu e uniformă culoarea, încă mai am șuvițe verzi vizibile, în partea din spate a părului.




 O concluzie deÈ™teaptă (rău)

Unor persoane nu le e scris să fie blonde. Și nu mai am de gând să încerc să fiu (deocamdată), mai ales că blond simplu nu-mi stă bine și așa nuanțe cum am văzut eu prin vise și pe taaz.com nu ies așa ușor.


♥ È˜i-un pont (de-l È™tiam mai devreme)

Aveți grijă dacă vă bate gândul să vă vopsiți cu henna, că-i tare păcătoasă. Habar n-am când o să scap de ea, dar mai bine nu încercam să decolorez părul și vopseam direct cu ciocolatiu. Economiseam și o grămadă de bani.

Până una-alta, continui să aplic vopsea fără amoniac de la Garnier È™i fac tratamente ca să își revină părul. Cred că în ultimele zile a fost spălat cât pentru o lună, dar È™i pieptănat, tras, uscat È™i atacat de decolorant È™i vopsea. 
Cu părul nu-i de joacă. Concluzie deșteaptă :))



♥,
Carmen


You Might Also Like

25 comentarii

  1. Am auzit si eu ca e pacatoasa rau henna si ar fi si periculoasa pentru par ... mai periculoasa decat o vopsea normala.

    Parca imi place mai mult cum iti sta castanie :)

    http://valentinabucur.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. am patit-o si eu multi ani in urma :)

    ReplyDelete
  3. Iti sta superb castanie asa ca nu mai fi suparata.Ai sa aduci incet si parul pe calea cea buna de la atatea suferinte si o sa fie bine .

    ReplyDelete
  4. Mie imi place mai mult cum iti sta cu castaniu. Cum naiba sa pleci verde de la salon si sa mai si platesti pentru asta! Eu faceam scandal sa fiu in locul tau, m-am facut foarte rea in ultima vreme cand e vb. de banii mei.

    ReplyDelete
  5. uf si aveai o nuanta asa frumoasa in trecut...
    iti sta bine si cu aceasta nuanta de castaniu, insa eu stiu cel mai bine cat de stresant e sa ai mii de suvite in par..
    sper sa ajungi intr-un final la o culoare uniforma desi va trece destul de mult timp :)..
    sa ai rabdare si acum investeste in tratamente pt par :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of Doamne, asta fac. Investitii in tratamente..

      Delete
  6. Salutare draga mea! Cautand pe net am dat de blogul tau..si ma bucur ca te-am gasit pt ca asa mai invat si eu cate ceva din experientele tale...imi vine sa rad( stiu ca e de plans) insa am patit-o si eu primavara asta..la fel am vrut sa ajung blonda..doar ca eu am fost la coafor..eram naturala si tot nu mi-a iesit...desi aveam parul natural la radacini am irsit mai deschis si la varfuri mai inchis..imi venea sa plang...la nici o sapt m-am vopsit acasa...a iesit ceva mai bine...apoi la o luna din nou...inca nu stiu daca trebuie sai vreau sa imi inchid parul sau sa raman cu el asa...momentan mi-am luat un palette spuma blond inchis...sa vedem sa vedem ce-o sa iasa
    ?? Suna periculos nu??????

    te astept si pe la mine ..puppp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suna foarte periculos :)) Parca m-as citi pe mine :D Tot ce pot zice acum este ca iti doresc multa bafta. Decolorarea a fost, pentru mine, un prilej sa-mi dau seama ca blondul nu ma reprezinta. Daca iti doresti intr-adevar sa fii blonda si iti sta si bine, nu mai sta pe ganduri, dar ia-o treptat. Nu stiu cat de buna e vopseaua Palette. Din cautarile mele am aflat ca ar fi vopseaua care ataca cel mai mult firul de par. Eu m-as duce in locul tau catre un Revlon, dar nu stiu daca asta ar fi INCA o nesabuinta :D

      Delete
  7. Prietena mea a ajuns albastră. :)) Câți nervi și supărare.
    Ție îți stă foarte bine castanie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai, albastra! :-O E incredibil cate prostii putem face singure :D
      Iti multumesc pentru vizita!

      Delete
  8. te invit la giveaway aici: http://girlpearl12.blogspot.ro/2012/09/giveaway-only-ro.html

    ReplyDelete
  9. Iti sta cel mai bine cu acest castaniu! Nu blonda sau bruneta.:*

    ReplyDelete
  10. Of, si eu m-am nenonoricit! M-am facut vreo 2 ani cu henna castaniu, dar dupa aplicari repetate il aveam negru. Asa ca am vrut sa revin la satenul meu. Azi m-a decolorat, de fapt decapat si am "n" nuante in par, la radacina blond, apoi morcoviu, portocaliu si spre varfuri un roscat urat. A aplicat casting imediat si nu s-a prins. Spune-mi, te rog cand ai aplicat castaniul? la cate zile dupa decolorare? Simt ca o iau razna. Ionela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ionela, mie mi-a aplicat Garnierul la 30 de minute dupa minune, fiind o vopsea fara amoniac. Nu puteam pleca de acolo cu parul verde...pe moment a prins cam naspa, dar sincera sa fiu nu regret. Azi, dupa atata vreme, a curs tot din par si am ramas cu o culoare tare frumoasa. S-a uniformizat toata culoarea parului parca...

      Delete
  11. Multumesc pt raspuns. Ma bucur sa aud asta,poate voi scapa si eu. Pe mine m-a facut imediat cu Cating color creme blond perlat(fara amoniac) si a iesit ce-am descris mai sus. De teama sa nu mai fac experimente pe bietul par, am zis ca o sa astept macar zece zile, cum scrie pe cutie si sa incerc un saten, vopsea cu amoniac. Mi-am luat deja londcolor. Sper sa prinda. Te-ai vopsit de mai multe ori pana la culoarea potrivita sau e suficient o singura data? Te intreb pt ca daca prinde nu l-as mai vopsi deloc, as lasa sa creasca culoarea naturala. Numai bine! Ionela

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am vopsit atunci, cu Garnierul fara amoniac, si de atunci n-am mai pus vopsea in par. Mi-am facut multe tratamente cu petroleumul de la Gerovital, in rest nimic altceva...deja mi se vad radacinile, de-abia astept sa il am din nou natural, sanatos ...:) m-am cumintit. Eu as merge, in locul tau, tot pe o vopsea fara amoniac. Poate la tine nu a prins acum ptr ca e vorba despre o culoare deschisa (blondul perlat) ... totusi, e destul de agresat parul acum, ai grija..

      Delete
  12. Draga de tine,ai tras ceva,nu gluma!
    Oricum cred ca mai bine iti sta cu parul castaniu.

    ReplyDelete
  13. Hey! Se pare ca si eu ma regasesc pe aici...nu de alta dar acu cativa ani, roscata fiind, am vrut sa fiu si eu guess what? blond platinat...ca doar na, ce sa si faci. M-am decolorat si am iesit portocalie...in aceeasi zi, am bagat si vopsea in el ca sa nu ies asa din casa...evident ca a doua zi, cand m-am vazut mai bine, am trecut direct la castaniu. Totusi, al tau arata bine la faza de decolorare is pare si destul de rezistent. Ce iti recomand eu, daca nu cumva stii deja, masca cu galbenus de ou si miere de albine. Il regenereaza si il inmoaie mai bine decat orice alt produs de ingrijire(parerea mea). Oricum, din cate vad eu, nu cred ca o sa renunti prea repede la experimentele pe care le faci pe capul tau. Si legat de henna...tentatia e mare mai ales in cazul in care nu detii destula informatie despre ea...si mie mi s-a spus ca e mult mai buna decat orice alta vopsea, ca nu arde parul, ca etc...in final, am vazut ca e exact invers. Odata ce ai pus-o in par, acolo ramane ca nu mai scapi de ea si asa ajungi cel mai sigur la o mie de nuante in par.

    ReplyDelete
  14. Spun din propia experienta, m-am vopsit cu henna vreo 7 luni de 6 ori cred apoi dupa 2 luni de la ultima aplicare cu henna am folosit o solutie decapanta dar parul nu s-a deschis decat f putin mai mult pe partea naturala, eu fiind vopsita in rest cu negru chimic si henna. Am aplicat dupa un timp o vopsea de salon nuanta rosie cu oxidant de 9 nu mi-a prins decat pe partea naturala un pic pe partea cu henna in rest negru. M-am decolorat acasa cu decolorant de la Bes cu oxidant de 12 dar nu si la radacini, rezultat dezastros o decolare minima si neuniforma. M -am dus la salon, m-am tuns vreo 10 cm si am ramas tot cu vreo 10, apoi decolorare cu Indola si oxidant de 6 pe tot parul, s-a decolorat mai bine dar am ramas cu varfuri negre in special in fata dar nici urma de verde sau albastru la decolorare mi-a iesit blond, maroniu rosiatic in fct de gradul de vopsire a parului plus ca mi-a ramas negru destul de mult. Dupa cate am citit verde se obtine in urma unei decolorari intense si nu neaparat de la henna. Din experienta cu parul meu eu trag concluzia ca henna iese mai usor ca vopseau pt ca henna doar acopera parul pe cand vopseau intra in firul de par. Daca as da timpul inapoi nu m-as mai decolora pt ca am vazut acum cat de greu este sa il tratezi mereu cu uleiuri si e greu de aranjat, se vede clar ca a fost f afectat. Dar cred ca trebuia sa o experimentez si pe asta. M-am cuminitit si vreau sa ma intorc la henna si sper in timp sa obtin o nuanta de roscat uniforma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Revin cu ultimile 'ispravi' mi-am pus henna la o luna dupa decolorare nu henna sonia, se numesta henna xha mi-a iesit ceva am devenit mai roscata dar culoarea nu a iesit uniform si desi nu ar trebui sa fie surpriza pe radacini nu mi-a iesit la fel de deschis ...deci am zis gata cu henna, la o saptamana de la henna nu am mai rezistat curcubeului din capul meu si am bagat o vopsea kallos 6.64 culoarea sa uniformizat, e mult mai ok. Nu am patit absolut nimic la par pana acum ce-i drept chiar daca nu e prea recomandat amestecat henna cu vopsea asa repede, dar adevarat este ca m-am spalat in fiecare zi si mi-am pus uleiuri cred ca aproape in fiecare zi. Partea buna cu henna a fost ca parul nu mai imi cade ca inainte, dar presupun ca rezultatele cele mai bune se obtin pe par nevopsit in privinta culorii.
      Ce ma supara este lungimea parului, dupa ce ca m-am tuns scurt respectiva coafeza m-a ciopartit efectiv, e drept era prima data cand m-am tuns in respectivul salon, va recomand sincer nu schimbati coafeza la schimbari drastice de frizura si lungime . M-am enervat si ma enervez in fiecare zi cand vad 'minunea' din capul meu, mi-am comandat creaclip ca sa ma tund singura ca sa evit 'priceputele' de coafeze.

      Delete
  15. Deci nu stiu ce tip de henna ai folosit tu pentru ca daca îți iei porcarii ieftine si chinezești, așa ies 😂 ma vopsesc cu henna de 4 ani si mereu m-am făcut bruneta. Nu e mai păcătoasa ca vopseaua neapărat, depinde din ce punct privești problema. Da, nu se decoloreaza decât foarte greu, dar daca te vopsești din negru in blond continuu cu henna, va ieși pana la urma si după poți aplica ce nuanță vrei pe parul tau cu vopsea chimica. Îmi pare rău de ceea ce ai pățit, dar nu uita ca sunt o mie de tipuri de henna si multe sunt făcături.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Or fi acum 1000 de tipuri, acum 4 ani cand am facut postarea nu se gaseau asa usor.

      Delete
  16. Deci nu stiu ce tip de henna ai folosit tu pentru ca daca îți iei porcarii ieftine si chinezești, așa ies 😂 ma vopsesc cu henna de 4 ani si mereu m-am făcut bruneta. Nu e mai păcătoasa ca vopseaua neapărat, depinde din ce punct privești problema. Da, nu se decoloreaza decât foarte greu, dar daca te vopsești din negru in blond continuu cu henna, va ieși pana la urma si după poți aplica ce nuanță vrei pe parul tau cu vopsea chimica. Îmi pare rău de ceea ce ai pățit, dar nu uita ca sunt o mie de tipuri de henna si multe sunt făcături.

    ReplyDelete

Leave me your comment