Ivatherm Crema Hidratanta SPF20 | Review

By Wednesday, November 02, 2016


Produsul acesta l-am primit recent spre testare din partea Ivatherm, fiind un produs pe care l-am mai incercat in trecut si caruia i-am dedicat cateva cuvinte aici. Imi amintesc ca experienta mea la acea vreme cu aceasta crema a fost una placuta, acesta fiind si unul din motivele pentru care mi-am dorit sa o incerc din nou.


Am fost placut surprinsa acum sa regasesc in tubulet aceeasi textura, acelasi miros si aproximativ acelasi rezultat pe ten. Crema este una destul de usoara, are mai mult o textura de lotiune decat de crema propriu zisa, de unde si faptul ca vine in tubulet si nu in borcanas. Produsul se intinde frumos pe ten si aici am facut doua teste: am masat-o in piele, rezultatul a fost placut, apoi am pus produs in palme si l-am aplicat pe ten tapotandu-l (metoda mea preferata), insa am remarcat ca asa face scamute. Nu e tocmai un aspect placut si l-am putut corecta cu o pensula de pudra, dar asa ca idee, metoda de aplicare chiar conteaza.


Mi-a placut sa il port peste un produs de tip serum (Vichy Aqualia Thermal) si asta pentru ca nu e un produs ce poate fi folosit de unul singur iarna. Nu mi-a uscat tenul, insa cred ca e un produs si hidratant, si matifiant, daca intelegeti ce zic. Cu siguranta trebuie folosit peste un produs hidratant, mai ales in perioada aceasta. Peste zi s-a purtat foarte bine, in sensul ca mi-am simtit tenul comfortabil, dar nu am avut nici  excesul de sebum prezent de multi ani, datorat tenului meu mixt.




SPF-ul este unul moderat, doar 20. Sunt de aceeasi parere ca acum cativa ani, ca un SPF minim de 30 ar fi foarte bun si recomandat. In privinta efectelor pe ten, din pacate nu am avut aceleasi rezultate ca acum cativa ani, dat fiind faptul ca atat tenul meu s-a schimbat mult de atunci, cat si rutina mea de ingrijire si asteptarile mele de la produsele de ingrijire. Am remarcat niste mici cosulete, datorate faptului ca tenul meu e foarte reactiv si astfel am limitat putin utilizarea produsului. Other than that, daca nu aveti un ten sensibil ca al meu, cred ca va fi un produs care o sa va placa pentru ca: e hidratant insa fara sa ingrase tenul peste zi si are ingrediente prietenoase.
Ati incercat-o?

V-ar tenta?

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment