Noutati Solaris si Benefica Propoforte

By Saturday, February 13, 2016 ,

Saptamana aceasta am primit un pachetel cu bunatati din partea Solaris Romania , fapt care m-a cam dat pe spate. Sunt atat de multe bunatati si arata atat de bine, incat cu greu mi-a venit sa le desfac si sa ma bucur de ele! Daca ma urmariti pe blog si pe YouTube de ceva vreme, stiti ca urmaresc sa duc un stil de viata sanatos si ca recent am decis sa schimb acest lucru si mai mult prin excluderea produselor care nu sunt naturale. Ma bucur sa vad ca brandul Solaris a iesit in intampinarea acestei dorinte si ca ma ajuta sa imi ating scopul!
Ceea ce imi doresc prin acesasta psostare este sa va spun cateva lucruri despre pachetelul trimis catre mine de Solaris si Benefica, un pachetel pe cat de frumos pe dinafara, pe atat de frumos si pe dinauntru. Am gasit in cutie doar produse pe gustul meu si anume remedii naturale pe baza de propolis si noua gama Propoforte dedicata intaririi imunitatii care contine comprimate pentru imunitate.
Benefica Propoforte se bazeaza pe un brevet de purificare, iar comprimatele au un risc scazut de alergii si o concentratie ridicata de propolis purificat, pana la 850 mg propolis in fiecare comprimat. Acestea sunt imbogatite cu vitamina C provenita doar din surse naturale si contin zahăr adăugat, alcool, conservanÈ›i, coloranÈ›i, arome sintetice
Pentru ca provocarea Benefica Propoforte este aceea de a impartasi cu voi modul in care ma ingrijea mama cand eram mic copil si apareau durerile de gat, ei bine cu mult ceai si miere. Acum ca am crescut am invatat sa fiu preventiva si astfel am inceput sa iau suplimente pentru intarirea imunitatii inca dinainte sa ne ajunga iarna, asadar nu am avut nici o problema cu raceala sau gripa in acest sezon. Numai bine a venit pachetelul Benefica Propoforte, pentru ca era si timpul sa fac inca o cura pentru intarirea imunitatii.
Trebuie sa recunosc ca primele delicii care au disparut au fost gaufrele cu miere bio Longevita care au un gust dumnezeiesc de bun. Borcanelul de miere cu fagure e deja gol pe jumatate, se pare ca un spiridus s-a bucurat cu adevarat de el :) Iar eu, pentru ca mai nou am o pasiune pentru ceaiuri si noutati, am inceput pachetelul de ceai rooibos de care ma declar incantata. Chiar azi de dimineata am savurat o cana la micul dejun, indulcita cu miere cu fagure. 
Si pentru ca am fost rasfatata cu atatea bunatati, nu pot sa nu mentionez si restul de delicii din pachetul Solaris, care mai de care mai interesante si mai bune. Si de aici primii disparuti au fost biscuitii care mi-au placut la nebunie si pe care i-am trecut pe lista de cumparaturi alaturi de gaufre. Rar am avut sansa sa ma delectez cu asa delicii, unde mai pui ca sunt si naturale! In pachet am mai gasit si un borcan de ulei de cocos pe care eu il folosesc pe corp dupa fiecare dus. Stiti ca am o relatie lunga cu uleiul de cocos, iar cel de la Solaris e preferatul meu de vreun an de zile. Zaharul brut deja l-am initiat la micul dejun pe care il iau de obicei, gris cu lapte si bucati de banane, iar acest meniu l-am imbogatit acum cu semintele de dovleac. Pachetelul de omega forte nu l-am desfacut inca, si asta pentru ca pentru micul dejun deja am un pachet inceput de seminte de chia Solaris care-mi plac la nebunie. Ultimul produs este cafeaua din cicoare care stiti bine ca-mi place datorita gustului bogat si armonios, dar si datorita beneficiilor asupra corpului.

Informatii despre Benefica gasiti aici, iar site-ul Solaris e aici.

Le multumesc mult celor de la Solaris si Benefica Propoforte pentru daruri si le doresc lor, dar si voua, multa sanatate!

Cu drag,
Carmen


You Might Also Like

1 comentarii

Leave me your comment