Rujul Melkior | Closer

By Monday, December 07, 2015 ,

Încă de când am avut rujul acesta în mână, fără să îl scot din cutiuța lui, am zis ca mi-aș dori să fie culoarea aceea închisă pe care o văzusem pe pagina de Facebook a celor de la Melkior acum câteva săptămâni. Mare mi-a fost bucuria când am vazut că fix culoarea aia o primisem la întâlnirea bloggerițelor de acum câteva săptămâni și am purtat acest ruj extrem de des de atunci.

Îmi amintesc că și anul trecut am primit un ruj de la Melkior de un roșu superb despre care vă povesteam aici. Și pe acela l-am purtat nebunește pentru că nu doar că mi s-a potrivit culoarea, dar mi-a plăcut totul la el, de la textură până la ambalaj. Din acest motiv nu mă mir deloc că și alegerea acestui an a fost tot Melkior, nuanța Closer fiind mai mult decât potrivită acestor luni mai friguroase.

Este o nuanță închisă care merge de minune cu tenul meu și îndrăznesc să spun că ar complimenta orice tip de ten. Formula acestui ruj este una cremoasă și ușoară și apreciez faptul că se usucă relativ mat și nu usucă buzele. Îmi place la nebunie acest ruj, ca și celălalt roșu dinaintea lui, și sunt curioasă și de restul nuanțelor din colecție. Aș putea să spun că în termeni de textură, culoare și rezultat, rujurile Melkior sunt cele mai bune din mini colecția mea de rujuri.

Voi ați testat vreun ruj Melkior?
Cum vi se pare această nuanța?



You Might Also Like

2 comentarii

  1. E preferatul meu si m-a convins sa imi cumpar si alte nuante si sa il recomand prietenelor mele :D

    ReplyDelete
  2. Arata superb nuanta asta si iti vine foarte bine!! ♥ Nu am incercat inca produse Melkior, dar rujurile sunt primele pe lista. :)

    ReplyDelete

Leave me your comment