Am scapat de brunet

By Wednesday, July 31, 2013 ,

Am fost încântată peste măsură de brunetul pe care îl aveam de câteva luni. Până m-am plictisit de el È™i am constatat că ”parcă îmi înăsprea trăsăturile”. Mă vedeam în oglindă È™i mă simÈ›eam oarecum...mai mare la ani decât eram. Și-am zis gata. Am dat fuga la Kaufland È™i am căutat minunatele cutii Syoss Lighteners, pe care le-am folosit È™i în trecut, aveÈ›i o postare aici.
Am descoperit că apăruse deja o variantă și mai puternică față de ultima încercată de mine anul trecut. Am luat așadar Syoss Lighteners de 13-0, pe care scrie că deschide nuanța părului până la 8 tonuri. Și cu un drum, am luat și vopsea Palette, de-aia de prinde și nu se duce, 2 cutii.
Mai jos puteÈ›i vedea rezultatul după ce am aplicat Syoss-ul È™i am stat cu el pe păr între 30-40 de minute. 
Vă rog să țineți cont de faptul că părul era negru negru și mai sus nu e nici urmă de el. Unele șuvițe au ieșit mai blonde, altele roșcate, dar important e că am scăpat de brunet.
Ca să uniformizez cât de cât culoarea, am aplicat vopseaua Palette. Deși jurasem că nu mai folosesc această vopsea, până la urmă am vrut ceva care să prindă sigur pe firul de păr și să nu curgă într-o veselie atunci când îmi spăl părul.

Cum e starea părului acum? Deși degradat înainte, am reușit să-l aduc pe linia de plutire în timp. Nici chiar procedeele astea două nu mi l-au degradat, deși luna asta m-am vopsit de 2 ori și am folosit o dată Syoss-ul. Mare brânză nu e, pe scurt folosesc de 1-2 ori pe săptămână măști cu ulei de avocado, vitamina A și ulei de ricin, toate calde ca să pătrundă în firul de păr. Pe lângă asta, am schimbat balsamul cu Garnier Ultra Doux cu avocado și unt de shea (musai să-l încercați) și mai folosesc la final, după ce e uscat și întins (că da, acum o fac și asta și nu e rău), uleiuri ori de la Avon, cel cu argan, ori Mythic Oil, ori acum mai nou cel de la Syoss roz.

Foarte pe scurt, mie îmi place rezultatul pe care mi l-a dat Syoss Lighteners de 13-0. Nu mi-a degradat părul mai mult decât era È™i în plus e È™i accesibil. 

Voi ce spuneți? Tentate?

LATER EDIT: părul meu era la fel ca aici

You Might Also Like

2 comentarii

  1. am folosit si eu Syoss un timp , este buna pentru parul meu !

    ReplyDelete
  2. great!
    http://www.kissyaustralia.com/formal-dresses-adelaide

    ReplyDelete

Leave me your comment