Don't cha wish?

By Saturday, November 10, 2012

                                    
Poza este preluată de pe http://nicole-scherzinger.us/



Sau cum să arăţi aşa bine la 34 de ani.

Cineva s-o aresteze, arată demenţial.

Cum, e simplu, după cum spune chiar ea: sport, somn, multă cremă de faţă şi multă apă. Reţeta asta o încerc şi eu de câteva luni încoace, cu câteva adăugiri: tratamente şi masaje faciale, pastile de drojdie de bere care-s excelente pe sistem nervos şi un mic-mare efort de a nu mă stresa cu toate cele. Dacă dă roade? Acum da şi sigur şi mai încolo.

Trebuie să recunosc că mă uit la ea şi parcă-mi doresc să arăt aşa la 34 de ani. Sesiunile de aerobic+cardio le fac ascultând muzica ei... Mă inspir cât pot şi încerc să mă autostimulez. Mi-am pus la punct un ritual de îngrijire de la care nu mă abat şi mi-am promis să fac mişcare cât de des reuşesc, undeva printre job, cursuri, proiecte, sesiuni de makeup şi alte alergături.

Pe scurt, se poate.

Nicole clar nu îşi arată vârsta deci da, o consider un model de frumuseÅ£e. 

Voi?

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Sa te uiti la behind the scenes VHI1 special cu Nicole unde povesteste cum s-a luptat cu bulimia timp de 8 ani de zile, deci na, de aia e asa de supla :). Eu o admir din liceu, de dinainte sa apara in Pussycat Dolls si iti zic sincer ca mi s-a ridicat parul cand am vazut ce a povestit in documentar.

    ReplyDelete
  2. Am vazut, cunosc :D Pe de o parte, o inteleg, am trecut prin ceva asemanator. Daaar, si-a revenit si asta e admirabil :)

    ReplyDelete

Leave me your comment