Weekend

By Monday, March 05, 2012 ,




Am făcut cremă de zahăr ars. Mi-am potolit pofta = mâncat prea mult


Am decis că îmi place culoarea acestei oje, rezultat al combinării dintre oja albă È™i câte 4-5 picături dintr-o ojă roz È™i una mov. 


M-am bucurat de acest colier primit de la tata. Yey.


Mi-am dat seama cât de util îmi este acest ser și cât de mult îmi place să-l folosesc.


Am ascultat mult, prea mult, Iris. You rock!

Și mi-am numit telefonul, oficial, RETARD.


Voi ce ați făcut în weekendul care tocmai a trecut?

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Ce bine arata crema de zahar ars, n-am mai mancat de ani de zile, m s-a facut asa de pofta!:X
    Si lacul imi place mult, e tare interesanta culoarea rezultata.

    ReplyDelete
  2. :)Crema de zahar ars... yammmy :D:P

    ReplyDelete
  3. crema de zahar ars e deserul meu preferat <3 yumm yumm!

    ReplyDelete

Leave me your comment