Peria de curatare a tenului Olay Pro X Microdermabrasion + | Review

By Tuesday, July 08, 2014 , ,

O am de aproximativ doua luni-doua luni si jumatate, timp in care am folosit-o zilnic, cu putine exceptii, seara, dupa demachiere si musai cu un gel de curatare.
  Fiindca acum ca am folosit aceasta perie nu cred ca as mai putea sa ma intorc la zilele in care nu o aveam. 
In primul rand, e extrem de comod sa faca ceva treaba pentru tine. Daca pana acum aplicam un produs de curatare si trebuia sa masez/curat cu un buretel pana simteam ca e curat, acum peria face totul pentru mine. Curata extrem de bine tenul, fara sa il irite. Perii sunt ideali din acest punct de vedere, suficient de rigizi incat sa inlature ce trebuie si suficient de blanzi incat sa nu "supere" tenul.
In al treilea rand,e un produs accesibil pe care odata cumparat, il ai. Trebuie doar inlocuite capetele o data la 3 luni ceea ce mie mi se pare foarte convenabil pentru ceea ce face.
Am citit o multime de pareri pro si contra asupra acestor produse, daca e ok sa le folosesti zilnic, daca sunt necesare etc. Fiecare ten e diferit si fiecare ten are alte nevoi. Al meu se incarca extrem de repede si usor motiv pentru care ma confruntam tot timpul cu monstruleti si pana acum trebuia sa parcurg multi pasi pentru a-mi mentine tenul suficient de curat incat sa stau linistita. Acum problema s-a ameliorat mult in sensul ca am probleme de genul mult mai rar si sunt genul ala de probleme care dispar intr-o zi, cu putin exfoliant Avene Cleanance si un strop de Brevoxyl.
Spuneam ca folosesc peria cu un gel de curatare. Pentru mine Effaclar e "the perfect one" de ani de zile si in perioada in care nu l-am folosit i-am dus dorul nebuneste. Un singur strop de gel de curatare e acum suficient pentru a-mi curata seara tenul, dovada ca peria asta e si economicoasa! Are trei viteze insa eu mereu o folosesc pe cea mai rapida. Nu plimb mult peria pe ten, mai ales ca nu mi se mai incarca atat de repede. Nu mai port nici fond de ten/pudra, astfel ca tenul respira mult mai bine si e si curatat cum trebuie zilnic.

Voi ati incercat/ati incerca un astfel de produs?

Lots of love


Write me an e-mail!
blogulcudetoate@yahoo.ro

Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr || Instagram

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Tentant !
    Nu ne-ai vorbit despre pretul aparatului si al periei ce trebuie inlocuita dupa 3 luni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Peria a costat injur de 36 de lire, iar doua capete (periute, nu cu buretel) de schimb costa in jur de 11 lire. Asta e ultimul pret pe care l-am gasit la capetele de schimb

      Delete
  2. cred ca nimic nu se compara cu clarisonic, el are actiune sonica si peria nu se invarte sa traga de piele. mersi pentru review. pupp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se poate, mie mi se pare excesiv de scump clatisonic si sunt foarte multumita de olay, pup!

      Delete
  3. Buna, si eu am citit o gramada de recenzii extraordinar de bune despre acest produs, dilema consta in faptul ca nu stiu de unde sa il achizitionez din tara si ma intrebam de unde ai reusit sa il cumperi :)

    ReplyDelete

Leave me your comment